Zwroty, reklamacje i wymiana

Nasze produkty rzadko są zwracane. Wynika to z ich wysokiej jakości. Jeśli chcesz dokonać zwrotu, reklamacji lub wymiany – jesteśmy do Twojej dyspozycji. Poniżej przedstawiamy opis każdej z procedur.

ZWROTY

Czy mam możliwość zwrotu zakupionego towaru?
Oczywiście. Aby odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszliście Państwo w posiadanie towaru tj. od dnia doręczenia przesyłki przez kuriera lub odbioru osobistego towaru.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Kogo i w jaki sposób mam poinformować o chęci dokonania zwrotu?
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Tomasza Augustyna prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Gekos Tomasz Augustyn pod adresem Olszanicka 8b/2, 30-241 Kraków, NIP: 738-183-14-33, będącego podmiotem prowadzącym sklep GLORY ART o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

 

W jaki sposób mam poinformować o chęci dokonania zwrotu?
Mogą Państwo skorzystać z poniższego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres kontakt@gloryart.pl lub pocztą na adres Gekos Tomasz Augustyn, ul. Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

Pobierz formularz odstąpienia od umowy

 

Gdzie mam odesłać zwracany towar?
Towar należy odesłać na adres Gekos Tomasz Augustyn, ul. Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków (numer kontaktowy dla kuriera +48 664 286 288) niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowaliście Państwo sklep o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

 

Co mam odesłać wraz ze zwracanym towarem?
Bardzo prosimy o dołączenie do przesyłki paragonu zakupu lub innego dowodu zakupu.

 

Jaki jest koszt odesłania zwracanego towaru?
Koszty wysyłki zwracanego towaru leżą po stronie Zwracającego i zależą od wybranej przez niego formy dostawy.

 

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Środki otrzymacie Państwo niezwłocznie, zazwyczaj do 3 dni roboczych od daty, kiedy zwrot pieniędzy stał się wymagalny.

 

REKLAMACJE

W jaki sposób mogę dokonać reklamacji zakupionego towaru?

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w jeden ze wskazanych sposobów:

  • pocztą na adres: Gekos Tomasz Augustyn, ul. Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków
  • przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@gloryart.pl
  • przez wydrukowanie, wypełnienie i wysłanie na jeden ze wskazanych powyżej adresów wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie sklepu internetowego pod adresem www.gloryart.pl, a także stanowiącego wraz z pouczeniem załącznik do niniejszego Regulaminu.


Pobierz formularz reklamacyjny


Który ze sposobów jest najlepszy?

Każdy ze sposobów przesłania oświadczenia jest dopuszczalny i wszystkie mają taką samą moc prawną. Wybór jednego z nich zależy wyłącznie od Konsumenta.

W jakim czasie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?
Decyzję dotyczącą reklamacji otrzymasz do 14 dni od daty podania żądania.

 

WYMIANA ZAKUPIONEGO TOWARU 

Czy mogę wymienić zakupiony towar na inny aktualnie dostępny w waszym sklepie?
Prosimy o kontakt pod adresem kontakt@gloryart.pl lub pod numerem telefonu +48 664 286 288