Dostawa

Zwracamy szczególną uwagę na dostawę z naszego sklepu. Każde zamówienie – ikona sakralna, obraz ze świętymi i inne dewocjonalia są zawsze starannie przez nas pakowane. Wybrane przez nas metody dostawy zapewniają szybką i bezpieczną wysyłkę.

Przygotowaliśmy dla naszych Klientów informacje o metodach i kosztach dostawy:

Kiedy realizowane są wysyłki?
Produkty kupione w sklepie wysyłamy w każdy poniedziałek, środę oraz czwartek.

 

Jakie są formy dostawy?
Towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz paczkomatów InPost.

 

Jaki jest koszt wysyłki?
Dla zakupów o kwocie niższej niż 400 zł, koszty wysyłki są następujące:

  • paczkomat Inpost – przedpłata płatnościami natychmiastowymi PayU (9,90 zł)
  • paczkomat Inpost – przedpłata na rachunek przelewem tradycyjnym (9,90 zł)
  • kurier DPD – przedpłata płatnościami natychmiastowymi PayU (14,50 zł)
  • kurier DPD – przedpłata na rachunek przelewem tradycyjnym (14,50 zł)
  • kurier DPD – płatność za pobraniem (17,99 zł)

Dla zakupów o minimalnej wartości 400 zł, dostawa jest darmowa. Warunkiem jest dokonanie przedpłaty. Promocja nie obowiązuje w przypadku płatności za pobraniem.

 

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Tak. Zamówiony towar można odebrać w naszym biurze pod adresem ul. Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru. Prosimy o kontakt w tej sprawie pod adresem kontakt@gloryart.pl lub pod numerem telefonu +48 664 286 288.
W przypadku odbioru osobistego, koszty wysyłki nie występują.

 

Czy mogę zmienić adres dostawy produktów już po złożeniu zamówienia?
Tak. Prosimy o natychmiastowy kontakt po złożeniu zamówienia pod adresem kontakt@gloryart.pl lub pod numerem telefonu +48 664 286 288.

 

Czy wysyłacie towar za granicę?
Istnieje taka możliwość. Prosimy kontakt przed złożeniem zamówienia pod adresem kontakt@gloryart.pl lub pod numerem telefonu +48 664 286 288. Na Państwa życzenie dokonamy kalkulacji kosztów wysyłki. Warunkiem realizacji wysyłki jest przedpłata.

 

WYMIANA ZAKUPIONEGO TOWARU 

Czy mogę wymienić zakupiony towar na inny aktualnie dostępny w waszym sklepie?
Prosimy o kontakt pod adresem kontakt@gloryart.pl lub pod numerem telefonu +48 664 286 288