Regulamin

sklepu internetowego GLORY ART

 

  1. Podmiot prowadzący sklep
  2. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet, działający pod adresem https://gloryart.pl jest Tomasz Augustyn prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Gekos Tomasz Augustyn pod adresem Olszanicka 8b/2, 30-241 Kraków, NIP: 738-183-14-33.
  3. Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdy z poniższych sposobów:
  • pod adresem Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków
  • poprzez pocztę elektroniczną na adres kontakt@gloryart.pl
  • telefonicznie pod numerem +48 664 286 288
  • przez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego.

 

  1. Ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego GLORY ART
  2. Ze sklepu internetowego mogą korzystać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat.
  3. Osoby zakładające konto w sklepie internetowym oraz dokonujące zakupów podają swoje dane osobowe, które Tomasz Augustyn przetwarza na zasadach określonych w Polityce prywatności.
  4. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową https://gloryart.pl.
  5. Na stronie internetowej zawarte są precyzyjne informacje o właściwościach gotowych towarów, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany, wymiarach.
  6. Sklep w niektórych przypadkach może na zamówienie klienta przygotować indywidualne zamówienie spoza oferty gotowych produktów. W celu ustalenia szczegółów takiego zamówienia należy wysłać e-mail na adres kontakt@gloryart.pl. W przypadku zamówień spoza oferty gotowych produktów, stworzonych na indywidualne życzenie klienta prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje.
  7. Klient zamawiając towar gotowy dokonuje jego wyboru w sposób właściwy dla jego specyfiki, określając w szczególności rodzaj, rozmiar, kolor, liczbę sztuk, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje. Klient zamawiając towar spoza oferty sklepu indywidualnie ustala jego rodzaj, rozmiar, kolor, liczbę sztuk i wszelkie inne zależne od danego towaru elementy po konsultacji ze sklepem.
  8. Po wybraniu przez Klienta danego towaru w danym rozmiarze/kolorze/rodzaju, należy kliknąć ikonę „Dodaj do koszyka”. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny w prawym górnym rogu strony. Po wybraniu opcji „Przejdź do kasy”, jeżeli Klient nie jest jeszcze zalogowany, następuje przeniesienie do panelu logowania do konta/zakładania konta.
  9. W panelu logowania/zakładania konta należy wprowadzić dane Klienta tj.
  • Imię
  • Nazwisko
  • NIP firmy (opcjonalnie)
  • Nazwa firmy (opcjonalnie)
  • Ulica
  • Kod pocztowy
  • Miasto
  • Telefon
  • Adres email
  • Dodatkowa wiadomość (opcjonalnie)
  1. W celu założenia konta Klienta, Klient może podać swój adres e-mail.
  2. Po założeniu konta i zalogowaniu, Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji w panelu Klienta, takich jak historia zamówień oraz zapamiętanie adresów wysyłek.
  3. Po wybraniu sposobu dostawy i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.
  4. Klient ma możliwość wybrania jednego z aktualnie dostępnych sposobów płatności w części – Wybierz płatność.
  5. Klient potwierdza złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
  6. Jeśli Klient wybrał płatność online, po dokonaniu płatności jest przekierowywany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia. Jeśli klient wybrał płatność przelewem otrzyma dane do przelewu na podany adres e-mail.
  7. W razie nieotrzymania zapłaty zamówienie nie jest uznawane za złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zatem zamówienie nie zostanie zrealizowane.
  8. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca uznaje się za niezłożone i nie zostanie ono zrealizowane.
  9. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia, na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma numer swojego zamówienia.
  10. W celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub we wszelkich innych kwestiach związanych z zamówieniem pracownicy sklepu mogą kontaktować się z Klientem na wskazany przez niego adres e-mail lub numer telefonu.

 

  1. Ceny towarów i ich dostępność
  2. Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych później zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
  3. Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności. W sytuacji gdy wysokość zamówienia przekroczy kwotę 300 złotych dostawa towaru jest darmowa.
  4. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, rezygnowania ze sprzedaży towarów, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wyprzedażowych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  5. Dokładamy najwyższej staranności, aby wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi. Jednakże w wyjątkowych przypadkach równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.
  6. Jeśli produkt jest czasowo niedostępny w sklepie internetowym po kliknięciu przez Klienta „Dodaj do koszyka” wyświetli się komunikat: „Produkt chwilowo niedostępny. Zostaw nam swój adres e-mail. Napiszemy do Ciebie gdy produkt będzie dostępny.”, jeśli Klient poda adres e-mail i wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych dostanie on niezwłocznie po pojawieniu się ponownie danego towaru w sklepie powiadomienie o dostępności tego towaru na podany adres e-mail.
  7. W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie o tym poinformowany poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.

 

  1. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia
  2. Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.
  3. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpływu 100 % należności za zamówiony towar, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany Klientowi.
  4. Jeżeli wybrany gotowy towar jest dostępny to czas dostawy wynosi od 2 do 4 dni. Możliwy jest także odbiór osobisty towaru pod adresem ul. Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków po wcześniejszym ustaleniu dnia i godziny odbioru za pośrednictwem adresu e-mail kontakt@gloryart.pl lub pod numerem telefonu +48 664 286 288.
  5. Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresach wyprzedaży lub akcji specjalnych.
  6. Jeśli sklep realizuje indywidualne zamówienie Klienta czas dostawy zostanie określony indywidualnie dla każdego zamówienia. Klient zostanie o nim poinformowany w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia.
  7. Dostarczaniem zamówień zajmują się wybrane firmy kurierskie tj. DPD oraz InPost.

 

  1. Formy płatności
  2. Klient ma możliwość uiszczenia opłaty:
  • płatnością w systemie PayU;
  • przelewem tradycyjnym na numer rachunku

65 1910 1048 2101 8835 6981 0001

Gekos Tomasz Augustyn ul. Olszanicka 8b/2 30-241 Kraków

  • gotówką przy odbiorze osobistym pod adresem ul. Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków;
  • za pobraniem przy wysyłce firmą kurierską DPD.
  1. W przypadku płatności przelewem zwykłym należy jej dokonać w ciągu 2 dni od złożenia zamówienia i otrzymania e-maila z jego potwierdzeniem oraz danymi do przelewu. W tytule przelewu należy wskazać imię, nazwisko i nr zamówienia. W przypadku niedokonania płatności w tym terminie zamówienie uznaje się za niezłożone i nie zostanie ono zrealizowane.
  2. W przypadku płatności w systemie PayU podmiotem świadczącym usługę na rzecz Klientów jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, posiadającą numer NIP: 779-23-08-495. W przypadku dokonywania przelewu PayU S.A. Klient zostaje automatycznie przekierowany na stronę właściwego banku, zaś płatność zostaje zabezpieczona zgodnie z systemem zabezpieczeń stosowanym przez ten bank.

 

  1. Umowa sprzedaży
  2. Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu https://gloryart.pl nie stanowią oferty w myśl przepisów z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, sklep może odmówić zawarcia umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, zwłaszcza w celu ochrony swoich dóbr osobistych.
  3. Umowa jest zawierana w języku polskim i zastosowanie do niej znajduje prawo polskie.

 

  1. Koszt dostawy
  2. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności i wynosi:
  • w przypadku przesyłki za pośrednictwem paczkomatów Inpost (wyłącznie przedpłata) – 9,90 zł;
  • w przypadku przesyłki za pośrednictwem DPD z przedpłatą – 14,50 zł;
  • w przypadku przesyłki za pośrednictwem DPD z płatnością za pobraniem – 17,99 zł;
  • w przypadku odbioru osobistego – 0 zł.

 

  1. Odstąpienie od umowy
  2. Klient będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny (tzw. zwrot towaru). Przepisy dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; tj. w sytuacji, gdy konsument zamówił towar zindywidualizowany, a nie gotowy dostępny na stronie internetowej sklepu.
  4. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru tj. od dnia doręczenia przesyłki lub odbioru osobistego towaru.
  5. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument składa jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w jeden ze wskazanych sposobów:
  • pocztą na adres: Gekos Tomasz Augustyn, ul. Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków
  • przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@gloryart.pl
  • przez wydrukowanie, wypełnienie i wysłanie na jeden ze wskazanych powyżej adresów wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie sklepu internetowego pod adresem ………………….. a także stanowiącego wraz z pouczeniem załącznik do niniejszego Regulaminu.

Każdy ze sposobów przesłania oświadczenia jest dopuszczalny i wszystkie mają taką samą moc prawną. Wybór jednego z nich zależy wyłącznie od Konsumenta.

  1. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą odstąpienia od umowy przed upływem 14-dniowego terminu.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, zwraca się Konsumentowi otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep), nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży. Przy czym sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania i sprawdzenia zwracanej rzeczy.
  3. Zwrot należności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji.
  4. Towar należy odesłać na adres:
  • Gekos Tomasz Augustyn, ul. Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków, tel. kontaktowy dla kuriera +48 664 286 286
  • do paczkomatu InPost KRA220M – Chełmska 15, 30-238 Kraków, tel. + 48 664 286 288

niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował sklep o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument wyśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  1. Zwrot rzeczy może być dokonany według wyboru Konsumenta za pomocą dowolnej firmy oferującej usługi kurierskie lub pocztowe zapewniającej bezpieczny zwrot towaru. Koszt zwrotu towaru ponosi Konsument.
  2. Konsument może także zwrócić rzecz osobiście pod adresem Gekos Tomasz Augustyn, ul. Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków pod warunkiem wcześniejszego ustalenia terminu wizyty za pośrednictwem poczty kontakt@gloryart.pl lub telefonicznie pod numerem + 48 664 286 288.
  3. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

  1. Reklamacje towarów
  2. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów sklep ponosi odpowiedzialność za wady.
  3. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym może być reklamowana, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi przy sprzedaży, jeżeli wada rzeczy (w tym niezgodność towaru z umową) zostanie stwierdzona w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi.
  4. Reklamację można złożyć drogą pocztową na adres Gekos Tomasz Augustyn, ul. Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków lub elektroniczną na adres kontakt@gloryart.pl.
  5. W przypadku reklamacji należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia oraz swoje dane teleadresowe oraz wysłać towar na adres Gekos Tomasz Augustyn, ul. Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków. Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany formularz „Reklamacja towaru” (stanowiący załącznik do niniejszego Regulaminu). Można także złożyć reklamację nie używając tego formularza.
  6. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia poprzez wiadomość e-mail bądź sms.

6.. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient otrzyma zwrot należności za towar, a zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do sklepu – po uprzednim przesłaniu kopii / skanu dowodu ich poniesienia na adres e-mail: kontakt@gloryart.pl.

  1. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji Klient otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu, a towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.

 

  1. Wystawienie faktury
  2. W przypadku żądania wystawienia faktury, Klient podaje niezbędne dane, przy czym podania numeru NIP do faktury należy dokonać nie później niż podczas składania zamówienia.

.

  1. Przetwarzanie danych osobowych

Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka prywatności.