sklepu internetowego GLORY ART
- Podmiot prowadzący sklep
- Podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet, działający pod adresem https://gloryart.pl jest Tomasz Augustyn prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Gekos Tomasz Augustyn pod adresem Olszanicka 8b/2, 30-241 Kraków, NIP: 738-183-14-33.
- Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdy z poniższych sposobów:
- pod adresem Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków
- poprzez pocztę elektroniczną na adres kontakt@gloryart.pl
- telefonicznie pod numerem +48 664 286 288
- przez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego.
- Ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego GLORY ART
- Ze sklepu internetowego mogą korzystać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat.
- Osoby zakładające konto w sklepie internetowym oraz dokonujące zakupów podają swoje dane osobowe, które Tomasz Augustyn przetwarza na zasadach określonych w Polityce prywatności.
- Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową https://gloryart.pl.
- Na stronie internetowej zawarte są precyzyjne informacje o właściwościach gotowych towarów, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany, wymiarach.
- Sklep w niektórych przypadkach może na zamówienie klienta przygotować indywidualne zamówienie spoza oferty gotowych produktów. W celu ustalenia szczegółów takiego zamówienia należy wysłać e-mail na adres kontakt@gloryart.pl. W przypadku zamówień spoza oferty gotowych produktów, stworzonych na indywidualne życzenie klienta prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje.
- Klient zamawiając towar gotowy dokonuje jego wyboru w sposób właściwy dla jego specyfiki, określając w szczególności rodzaj, rozmiar, kolor, liczbę sztuk, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje. Klient zamawiając towar spoza oferty sklepu indywidualnie ustala jego rodzaj, rozmiar, kolor, liczbę sztuk i wszelkie inne zależne od danego towaru elementy po konsultacji ze sklepem.
- Po wybraniu przez Klienta danego towaru w danym rozmiarze/kolorze/rodzaju, należy kliknąć ikonę „Dodaj do koszyka”. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny w prawym górnym rogu strony. Po wybraniu opcji „Przejdź do kasy”, jeżeli Klient nie jest jeszcze zalogowany, następuje przeniesienie do panelu logowania do konta/zakładania konta.
- W panelu logowania/zakładania konta należy wprowadzić dane Klienta tj.
- Imię
- Nazwisko
- NIP firmy (opcjonalnie)
- Nazwa firmy (opcjonalnie)
- Ulica
- Kod pocztowy
- Miasto
- Telefon
- Adres email
- Dodatkowa wiadomość (opcjonalnie)
- W celu założenia konta Klienta, Klient może podać swój adres e-mail.
- Po założeniu konta i zalogowaniu, Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji w panelu Klienta, takich jak historia zamówień oraz zapamiętanie adresów wysyłek.
- Po wybraniu sposobu dostawy i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.
- Klient ma możliwość wybrania jednego z aktualnie dostępnych sposobów płatności w części – Wybierz płatność.
- Klient potwierdza złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
- Jeśli Klient wybrał płatność online, po dokonaniu płatności jest przekierowywany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia. Jeśli klient wybrał płatność przelewem otrzyma dane do przelewu na podany adres e-mail.
- W razie nieotrzymania zapłaty zamówienie nie jest uznawane za złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zatem zamówienie nie zostanie zrealizowane.
- Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca uznaje się za niezłożone i nie zostanie ono zrealizowane.
- Niezwłocznie po złożeniu zamówienia, na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma numer swojego zamówienia.
- W celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub we wszelkich innych kwestiach związanych z zamówieniem pracownicy sklepu mogą kontaktować się z Klientem na wskazany przez niego adres e-mail lub numer telefonu.
- Ceny towarów i ich dostępność
- Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych później zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
- Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności. W sytuacji gdy wysokość zamówienia przekroczy kwotę 300 złotych dostawa towaru jest darmowa.
- Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, rezygnowania ze sprzedaży towarów, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wyprzedażowych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
- Dokładamy najwyższej staranności, aby wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi. Jednakże w wyjątkowych przypadkach równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.
- Jeśli produkt jest czasowo niedostępny w sklepie internetowym po kliknięciu przez Klienta „Dodaj do koszyka” wyświetli się komunikat: „Produkt chwilowo niedostępny. Zostaw nam swój adres e-mail. Napiszemy do Ciebie gdy produkt będzie dostępny.”, jeśli Klient poda adres e-mail i wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych dostanie on niezwłocznie po pojawieniu się ponownie danego towaru w sklepie powiadomienie o dostępności tego towaru na podany adres e-mail.
- W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie o tym poinformowany poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.
- Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia
- Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.
- Zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpływu 100 % należności za zamówiony towar, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany Klientowi.
- Jeżeli wybrany gotowy towar jest dostępny to czas dostawy wynosi od 2 do 4 dni. Możliwy jest także odbiór osobisty towaru pod adresem ul. Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków po wcześniejszym ustaleniu dnia i godziny odbioru za pośrednictwem adresu e-mail kontakt@gloryart.pl lub pod numerem telefonu +48 664 286 288.
- Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresach wyprzedaży lub akcji specjalnych.
- Jeśli sklep realizuje indywidualne zamówienie Klienta czas dostawy zostanie określony indywidualnie dla każdego zamówienia. Klient zostanie o nim poinformowany w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia.
- Dostarczaniem zamówień zajmują się wybrane firmy kurierskie tj. DPD oraz InPost.
- Formy płatności
- Klient ma możliwość uiszczenia opłaty:
- płatnością w systemie PayU;
- przelewem tradycyjnym na numer rachunku
65 1910 1048 2101 8835 6981 0001
Gekos Tomasz Augustyn ul. Olszanicka 8b/2 30-241 Kraków
- gotówką przy odbiorze osobistym pod adresem ul. Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków;
- za pobraniem przy wysyłce firmą kurierską DPD.
- W przypadku płatności przelewem zwykłym należy jej dokonać w ciągu 2 dni od złożenia zamówienia i otrzymania e-maila z jego potwierdzeniem oraz danymi do przelewu. W tytule przelewu należy wskazać imię, nazwisko i nr zamówienia. W przypadku niedokonania płatności w tym terminie zamówienie uznaje się za niezłożone i nie zostanie ono zrealizowane.
- W przypadku płatności w systemie PayU podmiotem świadczącym usługę na rzecz Klientów jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, posiadającą numer NIP: 779-23-08-495. W przypadku dokonywania przelewu PayU S.A. Klient zostaje automatycznie przekierowany na stronę właściwego banku, zaś płatność zostaje zabezpieczona zgodnie z systemem zabezpieczeń stosowanym przez ten bank.
- Umowa sprzedaży
- Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu https://gloryart.pl nie stanowią oferty w myśl przepisów z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, sklep może odmówić zawarcia umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, zwłaszcza w celu ochrony swoich dóbr osobistych.
- Umowa jest zawierana w języku polskim i zastosowanie do niej znajduje prawo polskie.
- Koszt dostawy
- Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności i wynosi:
- w przypadku przesyłki za pośrednictwem paczkomatów Inpost (wyłącznie przedpłata) – 9,90 zł;
- w przypadku przesyłki za pośrednictwem DPD z przedpłatą – 14,50 zł;
- w przypadku przesyłki za pośrednictwem DPD z płatnością za pobraniem – 17,99 zł;
- w przypadku odbioru osobistego – 0 zł.
- Odstąpienie od umowy
- Klient będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny (tzw. zwrot towaru). Przepisy dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; tj. w sytuacji, gdy konsument zamówił towar zindywidualizowany, a nie gotowy dostępny na stronie internetowej sklepu.
- Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru tj. od dnia doręczenia przesyłki lub odbioru osobistego towaru.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument składa jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w jeden ze wskazanych sposobów:
- pocztą na adres: Gekos Tomasz Augustyn, ul. Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków
- przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@gloryart.pl
- przez wydrukowanie, wypełnienie i wysłanie na jeden ze wskazanych powyżej adresów wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie sklepu internetowego pod adresem ………………….. a także stanowiącego wraz z pouczeniem załącznik do niniejszego Regulaminu.
Każdy ze sposobów przesłania oświadczenia jest dopuszczalny i wszystkie mają taką samą moc prawną. Wybór jednego z nich zależy wyłącznie od Konsumenta.
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą odstąpienia od umowy przed upływem 14-dniowego terminu.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, zwraca się Konsumentowi otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep), nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży. Przy czym sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania i sprawdzenia zwracanej rzeczy.
- Zwrot należności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji.
- Towar należy odesłać na adres:
- Gekos Tomasz Augustyn, ul. Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków, tel. kontaktowy dla kuriera +48 664 286 286
- do paczkomatu InPost KRA220M – Chełmska 15, 30-238 Kraków, tel. + 48 664 286 288
niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował sklep o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument wyśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Zwrot rzeczy może być dokonany według wyboru Konsumenta za pomocą dowolnej firmy oferującej usługi kurierskie lub pocztowe zapewniającej bezpieczny zwrot towaru. Koszt zwrotu towaru ponosi Konsument.
- Konsument może także zwrócić rzecz osobiście pod adresem Gekos Tomasz Augustyn, ul. Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków pod warunkiem wcześniejszego ustalenia terminu wizyty za pośrednictwem poczty kontakt@gloryart.pl lub telefonicznie pod numerem + 48 664 286 288.
- Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Reklamacje towarów
- Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów sklep ponosi odpowiedzialność za wady.
- Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym może być reklamowana, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi przy sprzedaży, jeżeli wada rzeczy (w tym niezgodność towaru z umową) zostanie stwierdzona w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi.
- Reklamację można złożyć drogą pocztową na adres Gekos Tomasz Augustyn, ul. Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków lub elektroniczną na adres kontakt@gloryart.pl.
- W przypadku reklamacji należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia oraz swoje dane teleadresowe oraz wysłać towar na adres Gekos Tomasz Augustyn, ul. Pod Stokiem 41/1A, 30-236 Kraków. Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany formularz „Reklamacja towaru” (stanowiący załącznik do niniejszego Regulaminu). Można także złożyć reklamację nie używając tego formularza.
- Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia poprzez wiadomość e-mail bądź sms.
6.. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient otrzyma zwrot należności za towar, a zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do sklepu – po uprzednim przesłaniu kopii / skanu dowodu ich poniesienia na adres e-mail: kontakt@gloryart.pl.
- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji Klient otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu, a towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.
- Wystawienie faktury
- W przypadku żądania wystawienia faktury, Klient podaje niezbędne dane, przy czym podania numeru NIP do faktury należy dokonać nie później niż podczas składania zamówienia.
.
- Przetwarzanie danych osobowych
Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka prywatności.